Ångest ångest ångest

Ibland önskar man att man kunde koppla ur ångesten. Den lägger sig som ett tryck över bröstkorgen och man vill inget annat än att väja sig undan från den. Slippa den helt.
Värst blir den nog ändå när man tänker på allting runtomkring som måste ordnas och fixas.
Får se var man ska börja någonstans bara. Just nu är det helt enkelt för mycket och jag vill bara gömma mig från allt och dra täcket över huvudet.
Det ska fixas än det ena och än det andra och sen när man ändå håller på ska man även fixa en tredja och fjärde sak oxå.

Jag skulle vilja ha semester. Åka iväg någonstans och bara vara för en stund. Ta med mig Natalie och Andreas och åka. Bara vi tre.
Men det går inte när man inte har pengar till det och när man inte har tiden heller.

Blä för idag. En blä dag helt enkelt.


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0