Frivilligt kidnappad.

Jag blev kidnappad idag. Morsan tyckte att jag skulle åka med ut till Hässelby för lite kalas. Det blev trevligt även om jag hade sett fram emot att sitta hemma och bara göra ingenting.
Fick med oss en rutschkana hem oxå. Har haft planer på att köpa en men nu fick vi en gratis istället.

Tackar så mycket för det.


Andreas fick med sig två fiskar hem. En som blev middag och den andra som hamnade i frysen i väntan på att vi blir sugna på den.

Nu sitter jag och slappar i soffan innan sängen kallar.
Ska ut till Farsta i morgon med dom andra blivande golvläggare i klassen i morgon för att både riva och lägga nytt golv. Det ska vara klart tills på torsdag. Får se hur det kommer gå helt enkelt.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0