Hahahagel

Satt och tittade ut genom fönstret lite tidage nu på eftermiddagen/kvällen. Döm om min förvåning  när jag ser att det är något som kommer ner från himlen. Tog lång tid innan jag kom underfund med vad det var för något. Det var inte snö och det var inte regn. Det var hagel. Wierd.
Nu lyser iaf solen igen. Mysigt.
Äntligen är våren här, underbart skönt. Längtar dock till sommaren då man kan strunta i jackan och knata ut barfota på gräsmattan utan att frysa om fötterna.

Nu ligger Natalie i sängen för natten.
Vi ska plocka undan lite snabbt i hallen och sen blir det nog en film i sovrummet innan det är dags att sova.

I morgon ska jag plugga vidare på uppdrag tre och förhoppningsvis fatta frågorna oxå.
Just nu står det bara still i skallen på mig så jag fattar ingenting.

Nu slappa innan sängen.
Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0