Kolaka alá wallatio

Sitter här i soffan och slappar. Har precis fikat klart med kolakaka alá Wallander med en liten touch av alá Autio.
Mummsigt gott.
Till middag serverades det grillat med pommes och kallsås.

Under dagen har det varit lugnt. Jag har suttit i soffan och lekt med min stickning och bara tagit det lugnt.
Blev en sväng ner i sängen och ungefär 4 timmars sömn. Undrar var min trötthet har kommit ifrån?

Snart ska damen i säng. Men för tillfället känns det inte som någon större idé med tanke på att hon går på sista tuffen innan hon blir hur övertrött som helst.

I morgon hoppas vi på fint väder så att vi kan måla staket och mecka bil.

Nu ska jag fortsätta vara social.

Kramar


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0