Lillördag

Det var mycket skönt att komma iväg en sväng till skolan idag. Komma ifrån och bara vara student för en stund. Är nästan klar med muren jag håller på med. Det kommer bli en eller två rader till.
Har även kommit fram till att jag ska försöka få en massa utbildning i träkonstruktion oxå. Så jag ska bli en golvläggande snickare.
Hemma med sjuklingen Natalie fick Andreas vara. Men nu är han iväg och jobbar och jag sitter här.

Borde ta och hitta kläder åt min dam och sen ta en promenad ner till Ica för att handla mjölk. Om ett par timmar ska vi åka ner till Volvo för att byta däck på bilen.
Blir sommardäck som åker på så det blir till att köra försiktigt om det kommer mer snö. Hoppas visserligen inte det. Men man vet aldrig.

Igår blev äntligen staket och grind klart på baksidan. Nu måste vi bara skaffa fram färg så att vi kan måla det oxå. Men det är skönt att veta att man kan ha bakdörren öppen i sommar och inte vara som en hök på Natalie utan hon kan komma och gå lite som hon vill.
Ska försöka ta en bild på det hela så att ni får se.
Tanken är att vi även ska bygga en trall i sommar. Men vi får se hur det ser ut med våran ekonomi helt enkelt. Håller även tummarna för att vi ska kunna sätta tak nästa sommar.

Humm, borde ta en sväng in i duschen. Men är inte överdrivet sugen på det när man får en unge som står utanför och vill komma in. Får ta det ikväll när hon har gått och lagt sig istället.
Innan "Greys" börjar.

Kramar


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0