Nu räcker det

Gjorde misstaget att ställa mig på vågan i söndags och gissa om jag fick ångest över det.
Har en aningens för mycket vikt för att det ska vara hälsosamt för mig. Det blir till att sluta med godis och annat gott gott i veckorna samt att äta mindre av den vara på helgerna.
Ta mindre portioner med mat när vi äter, dricka vatten istället för saft och läsk. Dra ner på socker och köpa mer mörkt bröd.

Det är bara till att ta tag i hela min livsstil för att göra ngt åt det hela. För så här kan det inte fortsätta. Jag har kännt av att det gjort ont i mina knän och i mina fotleder. Jag är konstant trött och har inte mycket ork till att göra speciellt mycket alls.

Jag ska ta tag i mig själv och i mitt liv.. för så här kan det inte fortgå.
Ska även försöka ta mig ner till våran lokala simhall och införskaffa ett medlemskort där och sen börja röra på mig minst två dagar i veckan till att börja med.
Jag måste och jag ska.

Nu blir det iaf en sväng ut på baksidan och rota lite i rabatten.
Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0