Tandläkarbesök, shopping och bordslakering

Har precis kommit hem efter ett besök hos tandläkaren. Har haft problem med en lagning som jag har tappat femtielva gånger känns det som.
Idag satte vi dit en plastfyllning. Ska tillbaka igen om en månad för att konsultera och kolla om vi ska sätta dit en krona eller om vi ska låta det vara som det är nu. Återstår att se vad det blir.

Ska senare iväg och handla byxor till mig själv. Har ett par byxor som jag kan avända. Jupp ni läste rätt ETT par. Mitt sista par jeans gick sönder igår riktigt ordentligt så att jag kan inte använda dom längre.
Så nu måste jag ta mig i kragen och leta reda på ett par nya. Får se om det blir att man åker med eller utan barn idag. Skönast vore det utan men vi får se vad som händer helt enkelt.

I helgen ska vi, förutom att plocka isär dörrarna på bilen även olja in vårat köksbord. Det behövs helt klart.
Fast jag funderar på om man inte ska ta och lacka det istället. Blir det lite mer "barn-vänligt". Det är ju inte så att Natalie kommer bli den enda kotten i familjen direkt.
Får se vad Andreas säger om det hela helt enkelt.

Har även ett staket som ska målas. Men det är ingen panik med det.. Ska inte vara klart förrän den 30/6 enligt Väsbyhem och det är ju ett tag kvar tills dess.

Nu ska jag strax ta mig ut i köket och hitta på lite lunch. Får se vad det blir för trevligt.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Cattis

Har ni fått deadline från väsbyhem? helt galet..

2010-04-16 @ 19:07:29
URL: http://mammacattiz.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0