Fungerande dator och trasig fot.

Sådär, har man fått igång strömmen till datorn igen. Har varit en hel del strul med det.
Den är tejpad med el-tejp då vi hade en katt som tuggade kablar (katten har nu fått flytta). Sen har man även lyckats med att kliva på den så den lilla piggen som ska in i datorn är inte världens rakaste. Det är helt enkelt dags att införskaffa en ny.
Åkte runt i fredags för att få tag på en men det är helt omöjligt. Får helt enkelt höra av mig till Compaq för att se om det fungerar den vägen.

Annars har det varit en lugn helg.
Andreas har varit iväg och jobbat och jag har suttit och vilat foten sen min lilla olycka i torsdags.
Hade på mig aningens för hala skor och halkade pga det. Vrickade till högerfoten ordentligt så den såg ut som en fotboll på kvällen. Men nu är den tack och lov mycket bättre, väntar bara på att svullnaden ska lägga sig helt och att den lilla värken som kommer och går ska ge upp och lämna mig ifred.

Idag är det inget planerat, Andreas ska iväg och jobba igen så jag blir ensam hemma med Natalie. Får se vad vi hittar på helt enkelt.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Cattis

vilken katt har flyttat nu?

2010-08-22 @ 19:03:00
URL: http://mammacattiz.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0