Lördagen nästan slut redan

Oj, klockan är redan över sju på kvällen. Har visst sovit bort större delen av dagen.
Var ute igår och svirade med en ny bekantskap. Vi fungerar hur bra som helst tillsammans och det är kul att träffa sånt folk..
Vi var hemma hos en kompis till henne, som jag förövrigt fungerade riktigt bra med oxå.
Satt där och drack lite, lyssnade på musik och snackade skit om allt och inget. Tanken var att vi skulle gått ut på krogen och dansat med våra lurviga men det blev aldrig av då vi kom ut lite sent och väninnan skulle hem med sista tåget då det tydligen inte går nattbussar ut i ödemarken.

Lite trist men vi kom väldigt fort fram till att det här måste vi göra om och att det då antingen blir första tåget hem, eller om hon har flyttat närmare och faktiskt kan ta nattbussen hem då.

Hemma igen efter stan var jag inte förrän klockan var närmare fyra. Då blev det sängen direkt och upp kom jag först klockan halv tolv. Skönt med sovmorgon.
Nu sitter jag här hemma ensam och bara tar det lugnt. Andreas och Natalie är nere hos farbror Fredrik på middag.
Jag skulle egentligen gått med över. Men då jag inte alls var på humör att vara social stannade jag hemme och slocknade i sängen ett par timmar till.

Kramar

P.s
Förresten. Hade finbesök här när jag sliten och dann vaknade. Bror och Troja kikade in på kaffe en stund.
Det var smått kul att se katternas reaktion på en stor "nalle" som kliver in på deras revir. Vet inte vem som var mest rädd och på sin kant. Var det Troja eller Molly och Max? D.s

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0