Nu är det dags igen.

Jag måste ta tag i träningen igen. Det fungerar inte att bara sitta hemma på arslet och rulla tummarna.

Känns tungt att jag inte har varit nere och tränat något under sommaren. Men det har helt enkelt inte funnits tid.
Har haft Natalie hemma och Andreas har jobbat hur mycket som helst för att vi skulle få råd med våran semester.
Jag har visserligen haft möjlighet att komma iväg och träna, men då har ju Andreas varit hemma och man har faktiskt prioriterat att umgås med honom istället.

Men nu, till sensommaren-hösten så sätter jag igång igen. Det ska bli skönt att få komma iväg och röra på sig igen.
Andreas kommer att skaffa kort nere på Medley han med och vi kommer göra torsdagarna till våran träningsdag.
Träna tillsammans och helt enkelt puscha på varandra.
 



Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0