Sätt fart nu gumman

Ja, jag vet att jag typ är värdelös på att uppdatera min blogg. Ni behöver inte upplysa mig om det.

Just nu sitter jag och försöker komma igång så att jag kommer in i duschen någon gång. Ska hämta hem fröken trollunge från dagis halv tre och innan dess vill jag hinna med en dusch och hänga upp tvätten så att den hinner torka tills i kväll så att vi har torra örngott att klä in våra kuddar i.

Har även ringt ett gäng samtal ang praktikplats idag men det känns totalt meningslöst när folk antingen har en massa praktikanter eller lärlingar redan och inte har plats för en till.  Tack för den lixom.

Just, jag måste tömma kameran oxå kom jag på. Får försöka lösa det ikväll om jag känner att jag orkar.
Det finns ju lite bilder där som ska läggas upp på bloggen.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0