Ojdå hoppsan...

Det är visst en hel vecka sedan jag uppdaterade bloggen.. Skäms på mig..
Men jag har inte orkat, eller haft lust.

Har varit skukstuga här hemma. Natalie åkte på en liten släng av magsjukan och sen feber dagen efter. Sen var det min tur att bli dålig, eller inte dålig dålig. Men en jobbig lite förkylning som resulterade i ont  halsen och snorig.
Det är den årstiden samt att det lätt blir så när man har dagisbarn.

Så min träning som jag varit så duktig att köra hårt på blev liggande på is ett gäng dagar. Men nu är det på väg igen att jag kommer igång.
Skönt värre.

Annars är det lugnt i stugan. Har bytt gardiner och hängt upp stjärnor i fönstrena. Det är ju så mysigt nu.

Inte långt kvar till jul är det heller.. Me längtar MASSOR. 

Näe, nu blir det sängen för min del.

Blir fullt upp i morgon. Träning på fm och sen på em blir det bad med C och barnen.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0