Friskstuga

Skruttan är frisk nu. Det är skönt faktiskt.

Idag har jag varit i skolan en kortis. Dit och fick lite information om provet samt lite lektion där läraren berättade lite vad som händer när man vill ha bygglov och hela den biten.
Innan jag åkte hem var jag tvungen att "mata" bilen. Det fanns visserligen tio liter kvar men det känndes ändå bäst att fylla på lite.
Väl hemma igen blev det en sväng in i duschen.
Nu sitter jag här och har hunnit med att äta både lunch, föra över pengar och räknat ihop alla räkningar.
Så nu är det bara för Andreas att betala dom.

Ska snart ta och hitta lite kläder innan det är dags att ta en sväng ner till läkaren för att ta bort stygnen.
Funderar på om jag ska ta med mig Andreas och Natalie och åka bort till Kista eller Stinsen. Ska köpa lite kläder till damen och ska även se om jag hittar en bikiniöverdel till mig.
Blir en raid till coop oxå för att handla hem en massa mat.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0