God morgon världen

Eller kanske mer dom som läser den här bloggen. Undrar hur många det är egentligen??

Jag önskar verkligen att jag kan få sova ostört någon natt. Eller att jag kan få sova läääänge på morgonen efter.
Inatt var jag uppe två gånger och stoppade in nappen i munnen på Natalie och tredje gången ficka Andreas gå upp och ta henne. Sen så körde han iväg henne till dagis på morgonen för att jag skulle få chansen att sova länge. Tjo tjena, var uppe klockan nio. Inte mycket till sovmorgon för min del. Kunde inte alls få ro till att somna om och sova ett tag till.

Nu sitter jag och har läst igenom mitt uppdrag som jag skickade in igår för rättning. Kom tillbaka med ett MVG i bagaget. Tackar så mycket för det.

Nu är tanken att jag ska ta mig ut i köket och hitta lite att äta till frukost och sen ska jag... Göra ingenting förrän det är dags att ta mig bort till dagis för att hämta Natalie.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0