Ingen korp längre

Nu har jag legat i soffan med en sovandes dotter på mig. Var riktigt mysigt. Men det blir faktiskt varmt och tungt i längden.
Har även pratat med min karl och fått svar på en fråga som jag skickade iväg till min lärare.
Eventuellt kommer Natalie följa med mig till skolan i morgon under tiden jag har min teori. Det beror helt och hållet på hur hon ser ut att må..

Det har inte hänt fler "olyckor" iaf och det är skönt. Just nu är hon mest hängig och trött. Det kan jag förstå med tanke på olyckan i morse samt att hon inte har sovit speciellt bra inatt.
Får se hur hon ser ut att må ikväll samt i morgon. Men som det är just nu får hon stanna hemma med pappa i morgon.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0