Levande död eller??

Jag är trött och slut i hela kroppen efter en i princip heldag nere i verkstaden. Har puzzlat med kakelkross och putsat pelare inför amoniaktvätt och målning.
Natalie har varit världens bästa unge under hela dagen, det var bara dom sista timmen som hennes tålamod började tryta. Fast det kan jag förstå. Trött och hungrig och inte alls någon lust att vara kvar.

Nu ligger hon iaf i sängen och sover gott för natten. Själv ska man snart ta en sväng in i duschen och sen blir det sängen även för min del.
Ska upp tidigt för att köra Natalie till dagis och sen ta mig själv till skolan. Får se om det blir så att jag får mura min vägg eller om jag ska göra något annat. Det återstår att se helt enkelt.

Usch, borde komma på något att ha i matlåda tills i morgon oxå. Men fantasin är på noll när det gäller mat.
Tja, det löser sig det med på ett eller annat sätt.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0