Meningslöst inlägg

Natalie sover. Andreas spelar badminton och jag sitter här och rullar tummarna.

Det ser ut som en mindre krigszon här hemma. Borde städa och plocka undan. Får ta och leta reda på orken så att man kan ta tag i det.

Har en död växt som måste ut ur vardagsrummet och har delar från en sänggavel ståendes i hallen. I sovrummet står det två IKEA säcker med rena kläder som måste sorteras in i klädkammaren.
Varför är man så "lat" när det gäller att göra saker här hemma?
Man skyller ifrån sig helt enkelt.



Uäk.. Jag håller på att få spader på mina stygn jag har under armarna. Det stramar och känns allmänt obehagligt. Tack och lov kliar dom inte. Men irriterande som väldigt mycket är dom vilket som.
Tycker det kan bli fredag fort. Inte bara för att det äntligen blir helg utan för att jag blir av med stygnen.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0