Montering av bilbatteri

Idag blir det en lugn dag. Har inte mycket planerat alls. Har egentligen inget alls planerat faktiskt.
Borde rota igenom städskåpet och se om jag hittar en liten skiftnyckel för att kunna sätta tillbaka batteriet i bilen och sen få fart på den.
Nu har batteriet stått på laddning här inne sen i förrgår så nu borde väl skiten fungera tycker jag. Får se helt enkelt.

Har förresten eventuellt en annan bil på gång. En Volvo 855:a från -95. Om det blir den eller inte hänger helt och hållet på vad Fredrik säger.
Får se när man får tid att ta ner den till Bra bil bara.

Nu har jag lite annat att göra. En sväng in i duschen och sen en raid i städskåpet. Annars får jag ta en sväng bort till mampap.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0