Salladsmiddag

Jösses vad mätt man kan bli av att äta räksallad till middag. Massor med sallad, andra grönsaker, avocado och räkor. Jag är helt enkelt proppis.

Men jag känner mig nyttig..

Var iväg med Andreas och lämnade hans bil hos sin chef. Jäklar vad halt och spårigt det är på vägen ut mot allmunge. Sen var det inte bättre av att det var mörkt och man inte har världens bästa däck på bilen.
Men vi överlevde resan både dit och hem.

Nu sitter vi här hemma och tänker inte röra en fena till ikväll.
Natalie ska i säng snart. Det lär nog inte ta lång tid för henne att somna. Får se var hon får sova inatt. Antingen i sin säng eller i våran. Helst i sin egen.

I morgon blir det skolan och sen hem och ta en dusch innan jag ska ner till läkaren för att ta bort stygnen. Efter det får det bli en sväng förbi H&M i centrum eller om jag tar en sväng till Kista istället.
Det återstår att se.

Kramar


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0