Sleeping beauty

Liten ligger och sover här i soffan nu. Skönt för henne, hon behöver det. Ska försöka komma underfund med vad jag ska ge henne till lunch senare. Svårt när det inte finns något hemma som passar till en liten sjuk mage.
Får ringa till Andreas och se om han har möjlighet att köpa lite yoghurt och komma hem med det.


Kom på vad jag ska göra senare efter det att Andreas kommit hem från jobbet. Först ska vi äta middag och sen funderar jag på om jag ska ta en sväng bort till Kista. Komma ut lite bland folk och sen ta en sväng in på H&M. Har två bonuscheckar därifrån så det blir nog lite kläder till Natalie för dom. Hon växer så det knakar den här damen.
Sen måste jag se om jag hittar en bikiniöverdel till mig själv. Den jag har nu är lite för liten.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0