Snabbis i(nnan) sängen

Måste bara klämma in ett sista inlägg innan jag ska sova för natten. Ja, jag vet att det är tidigt men jag tar chansen. Lär bli väkt tidigt i morgon om jag har otur.

Men iaf.
Jag och Andreas har kommit fram till att vi ska byta bil. Så till sommaren hoppas jag på att vi har en bil vi vill ha.
Vi ska spara och så fort vi fått in ungefär hälften eller mer av det vi behöver så säljer vi den vi har nu och sen köper vi en Volvo istället.
Vi kommer säkerligen få höra ett och annat om valet av bil. Men det må va hänt. Vi trivs med modellen och det blir billigare för oss om den skulle gå sönder någonstans.
Vi har bestämt oss. Så är det bara.

Nu sängen.

God natt

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0