Snö, godis och gräsänka

Snö snö snö och ännu mer snö. Kan det inte ta slut snart?? Fast det är skönt när det är mörkt och man inte ser att det snöar ute.
Har varit ute i snövädret idag. En sväng upp till tvättstugan och en sväng bort till Elgiganten för att hämta/köpa filmen jag beställde över nätet igår.
Farbror Fredrik fyller år i morgon så det är till honom filmen ska.
Ska över dit i morgon runt lunch någon gång för att fira honom.

Nu sitter Natalie här och lutar sig mot mig med en liten skål med godis i knät. Men hon sitter bara och petar i det. Hon är nog mest trött skulle jag tro. Blir nog till att stoppa henne i säng om en timme ungefär.
Sen ska jag lägga mig på rygg i soffan och titta på en film.
Andreas är inte hemma, han begav sig frivilligt ut i snövädret för att gå hem till Fredrik för lite spelkväll. Han kommer även sova kvar där. Hoppas han får sova läng i morgon då. 

Nu blir det gos med dotter innan jag ska stoppa henne i säng.

Kramar


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0