Bilen har flyttat in i garaget igen.

Weeehoooo!!!! Bilen är, efte 1½ vecka, äntligen klar. Så skönt.
Nu är det bara och vänta på att "hon" ska köras in igen.  Minnet försvann när dom sänkte ner hela motorn och kopplade ur alla sladdar så bilen går lite som den känner för motormässigt. Eller nja, det är väl snarare att tomgången går ner sig när man kör och står still...
Men det kommer bli bättre efter x-antal mil..

Hoppas att det är "minnet" som gör att Lamdasond lampan lyser oxå. Annars måste vi försöka få det fixat innan vi åker iväg på semester v 32.

Annars har det varit en coolers dag. Blev tåget till Märsta för en sväng in på ÖoB för att köpa fläktar. Tur att jag åkte för dom hade sinat duktigt och var nästan slut. Men nu slipper vi iaf jaga mer och förhoppningsvis kommer vi alla sova hyffsat bra inatt.

Blev en långis nere på Brabil oxå. Fredrik pillade med bilen för att kolla att allting var OK. Inte så att jag INTE litade på mecken utan det var snare så att det är en trygghet för mig att veta att någon som kan volvo har tittat och kollat att det var ok.
Sen var han så snäll att han tvättade den åt mig oxå. Varför vet jag inte då jag faktiskt kan själv.. Men jag klagar inte. Mindre jobb för mig..

Efter en sväng upp till Päronen för att hämta parasollfoten är vi nu åter hemma. Natalie ligger i sängen och sover och jag slösurfar runt på datorn. Blir snart en sväng in till soffan och sen sängen.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0