En fläkt och en åsk/regnskur tack

Undrar om man kan hitta en golvfläkt någonstans nu. Misstänker att dom troligen är slut överallt i den här värmen. Jag förstår alla fullt ut faktiskt. Men jag ska ut på fläkt jakt idag. Det är för varmt för oss alla.
Kikade på termometern i natt när jag ändå var uppe och fixade lite dricka till mig och Natalie.
27 grader inomhus klockan 3 på natten. Utomhus var det hela svala 21 grader.

Man sover inge bra på nätterna, man är grinig på dagarna och man är allmänt less.. Efter vintern som vad har man sagt många gånger att man INTE ska klaga, men nu skiter jag i det.

Jag vill inte ha mer värme. Jag är trött på att inte kunna röra på sig utomhus någon längre stund innan man smälter bort. Urless på att inte kunna sova på nätterna för att det blir dyblött i sängen av denna hetta.
Det är kvavt och kvalmigt. En ordentlig åsk/regnskur skulle inte sitta helt fel.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0