Gårdagens klipp

Igår gjorde vi ett riktigt klipp.
Slösurfade runt lite på blocket som jag brukar göra ibland.
Hittar då en annons på en diskamskin för 500:-.
Bästa av allt är att det är en 45:a, dvs en smal diskmaskin. Ska man köpa en ny sådan får man räkna med att priset far iväg en hel del. Allt från 4000:- och uppåt får du lägga ut.
Nu lyckades jag hitta en för just 500:- och bäst av allt var att vi var dom första som ringde. Så halv åtta var vi iväg och hämtade den.
Nu väntar jag bara på att vi ska byta blandare i köket så att vi kan koppla in den och börja använda den.
Ska bli så skönt att bara behöva fylla diskmaskinen och köra igång den. Slippa stå och diska för hand i den här värmen. Finns roligare saker att göra.

(bild kommer)


Kramar

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag hade aldrig klarat mig utan diskamsiknen. Bästa uppfinningen ever! :)

2010-07-11 @ 21:30:51
URL: http://tornedalingen.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0