HALLÅ!! Ska det verkligen ta såå lång tid??

Seriöst. Hur lång tid ska det ta att byta en packning? Bilen har varit inne i tre dagar nu. TRE!!
Dom rev halva motorn i måndags och nu är det onsdag och dom har inte fått ihop den än. Why??
Andreas ska ringa/åka dit i morgon för att se hur det går, och har dom inte fått ihop motorn än så ska han försöka få den därifrån och ner till Fredrik för att få den fixad.
Det här är ju löjligt.

Visst, jag klarar mig bra utan bil. Vi har bra kollektivtrafik och det är såpass bra väder att man kan cykla eller gå dit man ska samt att jag inte har planerat att åka iväg och göra något.

Men nästa vecka vill jag ha min bil. Helst redan till helgen då vi faktiskt har planerat att åka iväg och bada. Och dit vi vill är det svårt att ta cykel samt att ska man åka buss blir det både varmt och tråkigt inklusive att jag inte har en aning om hur bussarna går.

Ge mig min bil!!!

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0