Jag är otursförföljd när det gäller bilar.

Inte fasiken var det frid och fröjd med bilen..
Nu har luftmassemätaren sagt upp sig och slutat fungera. Vilket resulterar i att bilen vägrar starta när den är inkopplad.
Så det är bara till att koppla ur den.

Nu står bilen i garaget och väntar på att få en ny mätare.
Så i morgon blir det en sväng in till stan för att köpa en ny och sen hem och vänta på att Andreas ska komma hem och koppla in den.

Det känns bara så typiskt att den ska sluta fungera EFTER det att man fått hem den från verkstaden.
Min sabla otur..

Hoppas inget mer går sönder nu för det har vi inte råd med då det är semester om ett par tre veckor och då är vi i behov av bilen.
Visst får vi säkert låna Helens bil men jag vill ha min..

Näe, nu blir det middag och sen ut och pilla lite i bilen innan Natalie ska i säng..

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0