Måndag

Efter en helg med värme, jag vet att det fortfarande är varmt, bad och cykelturer och middag med bror och hans tjej så är det en ny vecka med nya äventyr.

Natalie är ledig i fem veckor nu och under den tiden ska man hitta på saker att göra samt att jag ska hinna med att plugga.

Vad som händer idag har jag ingen aning om. Det lutar åt att jag och Natalie tar en sväng ner till Centrum för att köpa lite shorts, leggins, klänningar och liknande. I den här värmen känns det inte rätt att stoppa ner henne i ett par jeansshorts, man undviker gärna dom själv så varför ska hon ha sånt på sig?

Tanken var Skansen från början, men tittar man på termometern och ser att den visar 27-28 gradet i skuggan så finns inte mycket till varken motivation eller ork. Och klockan är inte ens elva än.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0