Stereo och rabarber

Jag överlevde hos tandläkaren. Skönt va. Nästa besök är inbokat till den 1:a september.
Hoppas nu bara att det inte blir ömt och jäkligt igen. Sånt hoppat jag gärna över.

Fick iaf penicillin utskrivet in case of. Hoppas jag slipper hämta ut och äta dom.

Efter det blev det en sväng bort till Netonnet för shopping av en ny stereo. Den förra, som förövrigt höll lääääänge, har åkt i golvet ett antal gånger och vill inte riktigt fungera som vi vill.
Så nu har vi en "kattsäker" stereo. Den står för tillfället på basen men ska så snart som möjligt fästas upp på väggen för att undvika att den åker i golvet av att katter klättrar på den.

Efter att jag hämtat Natalie på dagis blev det en sväng över till mamma/mormor.
Kom hem med nästan 9 kg rabarber därifrån. Ska visst göra rabarbersaft tillsammans med mamma i morgon.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0