Tidig morgon

Klockan är nu åtta på morgonen och vi har precis ätit frukost. En vanlig morgon hade vi precis klivit upp vid den här tiden. Men idag bestämde sig en liten fröken för att kliva upp strax efter halv åtta istället.
Inte mig emot, eller jo lite, då vi hinner äta frukost i lugn och ro och inte behöver stressa med resten.

Har en liten dam som inte är välrdens snabbaste upp ur sängen alla gånger på morgonen. Lite som sin far där tror jag. Jag kommer faktiskt upp ordentligt men man kan inte ha en så där överdrivet vettig konversation med mig då mitt morgonhumör är allt annat än bra.

Vad som händer idag har jag ingen aning om. Förhoppningsvis får vi tillbaka bilen. Men man vet aldrig.

Kramar


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0