5 timmar senare

Fem timmars sömn är väl aningens lite för lite för mig som gärna sover MINST 8-9 timmar. Och det med ett litet barn hemma.
Men jag får helt enkelt skylla mig själv. Är man envis och ska läsa klart boken och det inte är gjort förrän närmare halv tre så.

Förresten. Jag fixade klart på baksidan igår så nu ser det ännu större ut än vad det gjorde från början. Tänk vad lite möblering och trä kan göra underverk egentligen.

Näe, snart är det dags att köra upp liten flicka till dagis och sen har jag en del att göra här hemma.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Carina

Jo vi ska också helt klart ha 18 tums fälgar, men före vi prioriterar det, ska vi nog satsa på att lämna in bilen och få rutorna tonade. Fälgar och tonade rutor tycker jag är ett måste. :) Och sen får det inte vara vilka fälgar som helst. Är noga med hur de ska se ut. :) (Vadå plåtbrud?;))

2010-06-24 @ 12:28:56
URL: http://greiser.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0