Äntligen

Idag började mitt "sommarlov". Sista dagen i verkstaden idag så nu är det bara den teoretiska biten som jag ska koncentrera mig på i sommar.

Och om 1½ vecka får Natalie sommarlov från dagis så jag ska roa henne mellan alla pluggningar som måste göras.
Kommer helt klart få hjälp av mamma och vi kommer "leka" med fru Henriksson.
Andreas kommer säkerligen ta ledigt  lite då och då för att "leka" med oss samt avlasta mig så att jag kan plugga lite i lugn och ro.

Nu är det dags att fixa middag och sen stoppa madam i säng innan jag kan varva ner inför kvällen.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Cattis

Jasså.. skall vi leka? cooolt..

2010-06-30 @ 20:55:54
URL: http://mammacattiz.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0