Bara jag som hatar att städa?

Kan ingen komma hem och städa åt mig här?
Jag orkar inte och finner ingen motivation till det heller.

Någon som har förslag på vad man kan göra för att det ska bli kul att städa? Visst är det kul när allting är fint och undanplockat och så. Men under tiden då?
Hur gör man för att komma igång och sen slutföra det hela och inte bara sucka och sätta sig i soffan igen med datorn eller en bok.
För jag är verkligen en sådan människa som HATAR att städa. Anser att det finns roligare saker att göra och sen ser det ut som det gör hemma och man får ångest över det och så slutar det med att man ändå inte gör något åt det.
Bläää säger jag bara.

Krama

Kommentarer
Postat av: emelie -

Jag hatar också att städa :o värsta jag vet!

2010-06-23 @ 20:19:50
URL: http://mewlii.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0