Bara vänta och se hur det går.

Man får påminna Max ibland om att man faktiskt inte behöver morra på "storasyster" hon försvinner ändå inte.
Men det fungerar bättre och bättre och det tycker jag är väldigt skönt.

Tog förresten den sista tabletten nu. Får se om det blir för gott eller om jag blir "tvungen" att börja med dom igen.
Det återstår att se helt enkelt.

Nu har jag en dotter som tycker jätte synd om sig själv för att hon inte får dricka läsk nu. Då får hon fortsätta med det för läsk blir det inte.
Sådär, då kröp hon in till stora sängen för att troligen hämta nappen. Blir till att sätta stopp för det och ta den ifrån henne.
Det blir ingen napp på dagarna. Då är det bara Joppe (Natalie´s vovve som Fredrik döpte) som gäller.

Undrar vad den här dagen har att erbjuda. Andreas är iväg och jobbar. Big surprise va?!
Funderar på om man ska ta en sväng bort till Kista igen för att handla lite kläder. Men det känns inte överdrivet motiverande att göra det när man har en dotter med sig. Man kan inte kika på kläder och man kan inte prova kläder i lugn och ro. Det återstår att se hur vi gör med andra ord.

I eftermiddag blir det förresten träning. Uteträning om det inte regnar. Får se helt enkelt. Vädret är ju inte att lita på idag tycker jag.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0