Bilstyling

Jag har suttit och snurfat runt lite på nätet för att se vad man kan hitta för styling till bilen.
Har hittat lite småsaker jag vill ha och som jag vet att vi kommer införskaffa. Nu vet jag med 100% säkerhet att det här är en bil vi kommer ha kvar tills den rasar.
Så nu ska den fixas till inte bara invändigt utan även utvändigt.
Bland annat ska lampor bytas ut till detta.

           
Angeleyes                                Baklyktor               Sidoblinkers


Kommer även byta ut orginalgrillen så att vi får bort volvomärket som sitter där nu.
Istället blir det denna.



Hittar även lite småsaker som ska införskaffas.

Till vintern blir det nya vinterdäck, till nästa sommar blir det troligen nya sommardäck.
Måste även köpa nya fälgar. Så det lär säkerligen komma upp en massa bilder på det med.

Det här är kul helt enkelt.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0