Blandat värre

Nyduschad och ren. Skönt värre.
Snart ut en sväng på lite äventyr sen hem för lunch och sen ut på äventyr igen.
Mycket äventyr idag för min och Nattas del.

Fick ett telefonsamtal i morse oxå om att PT-gruppen är inställd pga att Rebecka är hemma och VAB:ar.
Kul och göra det när solen skiner från en blå himmel.
Eller vänta, det gör ju jag med. Fast skillnaden är den att min dotter inte har feber och ligger hemma däckad i sängen.

Men det är bra med lite vila. Måste vila mina knän. På tal om det så blir det ett besök hos läkaren i morgon för att se om knäna bara är överansträngda eller om det är ngt annat.
Vi hoppas på det sistnämnda.

Näe, om man ska ta och hitta lite kläder så att man kan ta sig ut.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0