Det blev den tillslut

Jag måste ta lite bilder på bilen så att ni får se hur den ser ut. När jag ska hinna göra det vet jag dock inte.

Ni som följer bloggen vet att vi har varit och tittat på en Volvo 855:a i veckan. Igår var vi och hämtade hem den.
Så nu är vi med Volvo igen.
Min första, allra första bil, var en Volvo V70. En bil som jag fortfarande saknar även om det snart är ett år sedan man sålde den.
Men det var ju MIN bil, jag visste var jag hade den och vad den hade att ge och allt sånt. Men det kan ju inte vara min första bil om jag inte har fler bilar efter.
Vi kommer säkerligen införskaffa en V70 till i framtiden men tills dess får vi nöja oss med den vi har nu.
Det duger gott.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0