Dille på vitt.. Jag? Näe

Min karl börjar tröttna på min dille ang vitt.
Jag vill inte ha ALLT vitt. Bara vita detaljer och vissa möbler vita. Det livar upp en hel del.

Har ett rödbrunt skrivbord i sovrummet som jag vill måla vitt. Anledning är att väggarna är mörktröda så det blir så mörkt i hela rummet.
Sängen är klädd i svart för att skydda själva stommarna, sänggaveln är svart och vi har två mörka hyllor på ena långväggen.
Är det konstigt då att jag vill ha in lite vita möbler?
Det kan faktiskt bli snyggt med en "vit avdelning" (Humm, det där lät ju) när resten av rummet går i mörka färger.

Vi får se om jag kan få älskling att ändra sig.

Kramar

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en fin dag. :)

2010-06-01 @ 09:55:33
URL: http://smuls.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0