Fredag kväll

Hemma igen efter en kväll ute i Vallentuna/Täby för firandet av en av mina kusiner student.
Mycket trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap.

I morgon är det träning för min del och sen ska jag hem och städa lägenheten. Får besök på eftermiddagen/kvällen av min klasskompis och hennes karl. Ska käka middag och sitta och snacka skit och bara ha det trevligt.

Just det. Glömde helt bort att berätta att det är nästan klart på baksidan nu. Har lite prylar som måste plockas undan men än så länge har vi ingenstans att göra av dom. Måste bygga ett litet förråd eller vad man kan kalla det där vi kan ställa undan trimmer och sånt.

Natalie´s sandlåda är full med sand och det var en mycket glad liten dam som fick inviga den efter dagis idag.
Det kommer bli en mycket välanvänd sandlåda i sommar.

Usch, jag borde ta och krypa i säng istället för att sitta här.
Har träning i morgon bitti klockan 10 och jag borde ta mig upp senast klockan nio om jag ska hinna få i mig lite frukost innan det är dags att röra på sig.

Det är ju en dag i morgon med helt enkelt.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0