Fullsmetad onsdag

Idag kommer det vara en dag full av saker som kommer hända och som man ska fixa med.

Måste snart hoppa in i duschen innan man ska iväg ner till centrum för att shoppa ett par vita leggins till mig.
Sen blir det en sväng in på Ica eller Coop för att köpa lunch till mig och Natalie. Tiden räcker inte riktigt till att laga maten idag.
Efter det ska vi upp till mina föräldrar och hjälpa till lite och sen ska vi iväg in till stan för att möta upp min syster som springer ut idag.

Under tiden som hon gör Stockholms gator osäkra med resten av studenterna kommer vi åka hem och fixa det sista och sen ska jag och Natalie hem för att möta upp Andreas innan vi ska till nya dagiset för att titta och prata lite med personalen.

Efter det bär det av över till mina föräldrar för uppvaktningen och träffa hela tjocka släkten.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0