Gårdagen

Gårdagens pass på gymmet var jobbig.
Först körde vi 30 minuter core övningar, dvs mage och rygg.
Sen bytte vi om och hoppade ner i poolen med flytbälte runt midjan. 60 minuters vattenplask som inte bara var plask. Det var tungt.
Man kännde sig måttligt mör när man klev upp ur vattnet efter det.

Nu är det bara två träffar kvar av gruppen. Till hösten sätter det igång igen och jag kommer helt klart vara en av dom som kommer finnas där då.

Till sommaren får jag sköta mig själv och jag kommer nog hålla kvar vid tiderna som vi har nu. Beroende på hur öppettiderna ser ut nere på gymmet.

Nu blir det en sväng ut för att lämna Natalie på dagis och själv ska man bort till skolan för att lacka golvet och sen slipa det.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0