IKEA & KISTA

Jag är trött. Mycket trött. Funderar på om man ska ta och bädda sängen och sen krypa ner mellan lakanen. Fast det är skönt att sitta i soffan och bara slappa oxå.

Har varit iväg på lite äventyr nu på eftermiddagen.
IKEA för inköp av madrass och påslakan samt lite tunnare täcken nu till sommaren. Blir så sabla varmt med dom man sover med nu.

Efter det kidnappade jag herr Wallander och tog en sväng bort till Kista.
Tanken var från början att vi skulle kika på kläder åt mig men istället så blev det att vi struttade runt i olika butiker och Fredrik testade jeans till både höger och vänster och en aning på tvären. Tyvärr blev det inget då antingen hans plånbok total skrek nej eller att dom inte kännde 100% bra på honom.

Testade själv ett par jeans men har ett arsle/lår ivägen som totalvägrar ett par jeans tillträde till min kropp.
Så istället blir det leggins och långa tröjor och sånt. Sen stenhård träning för att bli av med övervikten som jag dras med.
Sen får vi se hur det kommer bli med allting runtomkring.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0