Junibacken eller Orsabjörnpark?

Min sommar kommer bli hur skön som helst.

Fick reda på idag att den praktik vi ska gå ut på inte kommer sätta igång förrän i Augusti. Så hela sommaren kommer gå till hemstudier. Underbart tycker jag inte bara för min egenskull utan även för Natalie som inte kommer behöva byta dagis under fyra veckors tid. Hon kommer få gå hemma med mig istället.

Har även planerat in lite smått vad vi ska göra.

Ska se om vi kommer åka in till Stockholm och gå på Junibacken och om vi kommer åka upp till Orsa och gå på Björnparken och hitta på en massa andra roliga saker däruppe.
Det återstår att se. Vi kommer helt klart inte bara sitta hemma hela semestern utan även hitta på en massa annat skojsigt.

Natalie är börjar ju komma upp i den åldern där man kan börja hitta på saker på ett helt annat sätt med henne.
Saker som hon uppskattar och tycker är roligt.

Kramar


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0