Kökets luckor är rosa. Men inte rosa rosa

Sabla jä*la hosta att inte ge med sig. Idag är det ett besök hos läkaren som står på listan. Först får hon kolla varför jag hostar så fasligt fortfarande och sen får hon gissa på varför jag har sån yrsel.

Jadå, jag är inte sjuk. Inte sjukare än vanligt i alla fall.

Det vore kul och hitta på något skojsigt idag. Men när man tittar ut genom fönstret så finns inte riktigt motivationen eller lusten.
Grått och blåsigt. Tråk fredag.

Skulle vilja måla köksväggen och köksskåpen.
Väggen är det visserligen ingen panik med och inte heller skåpsluckorna o så. Men jag börjar tröttna på den rosa färgen vi har.
Den är inte rosa rosa heller. Snarare.... Äsch, Vi gör så här istället.
Lägger upp en bild så får ni se själva vilken färg vi lever med i köket.



Mysig färg. Eller hur.
Ni fårstår att jag börjar tröttna då va?

En burk färg (vilken vet jag inte) och en roller och sen är det bara att kladda.

Kramar


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0