Läkarbesök för både för mig och bilen

I morgon ska jag till läkaren med mina knän. Ska be honom kolla min vänstra hälsena oxå. Den har börjat dumma sig igen den med.

Visst vet jag att vikten spelar stor roll i hur jag känner det i mina knän. Men att det ska börja göra ont bara för att man börjar röra på sig på ett annat sätt tycker jag är lite konstigt. Antagligen är det väl så att dom inte är vana vid det och protesterar genom att bli "irriterade" och börja göra ont.
Men hey. Det är inte kul och jag hoppas att det bara är irritation och inte en infektion.

Åh åh åh.. I morgon ska vi lämna in våran bil på verkstad. Äntligen ska vi få slippa missljuden från stabbstagen när vi svänger åt höger och åker på ojämnt underlag samt att vi kommer slippa känna det som om man åker på obekvämt underlag när man bromsar.
Weeeee!!!!


Kramar

Kommentarer
Postat av: emelie

hejhej.

Kika gärna in till mig och ställ en fråga i min frågestund.



Ha en fortsatt bra kväll.

kram :)

2010-06-15 @ 22:09:45
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0