Monday´s sucks

En sitter och tjattrar och bubblar, dricker mjölk och småvägrar äta upp sin smörgås. En annan sitter och muttrar över att hon måste gå upp så tidigt på morgonen.

Jag håller med Garfield - Katten Gustaf

 

Man vill mycket hellre stanna kvar i sängen och dra täcket över huvudet och sen inte kliva upp förrän det är tisdag igen.
Typiskt bara att det inte går idag.

¤ Natalie ska till dagis
¤ Jag ska till skolan
¤ Ringa till tandläkaren och hoppas på en tid IDAG
¤ Låna svågers bil för att kunna ta mig från punkt A till punkt B
¤ Lämna Natalie hos mormor och morfar
¤ Åka och titta på eventuell bil
¤ Äta middag och klämma in en träff med delar av familjen Medin.

Sen är måndagen slut. Lär säkert hända fler saker under dagen. Men jag tycker det räcker gott med detta.
Får se hur det går med allt helt enkelt.

Kramar


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0