Nu är det bara att vänta..

I slutet på augusti början på september så kommer vi göra igång med "bebisbak". Vi ska helt enkelt försöka få ett syskon till Natalie.
Jag kommer troligen gå i skolan större delen av graviditeten. Får då hoppas att jag kommer må bra hela biten och även slipper få en massa komplikationer.
Första grav med Natalie mådde jag illa fram till vecka 18 och blev då sjukskriven på deltid.
I slutet av graviditeten åkte jag på foglossning, dvs smärtor i fogarna som sitter i och runt höfterna. Jag blev då hemma i två månader med havandeskapspenning.
Den lyckan/turen kommer jag inte ha möjlighet till nu då jag går i skolan och måste ha den utbildningen.

Men jag kan inte bestämma hur denna grav kommer bli. Kan inte bestämma om jag ska må som en prinsessa eller om det blir att man mår som något annat och bara vill ligga i sängen och dö.
Jag håller vilket fall som helst tummarna för att jag kommer må bra och kommer orka med allting tillslutet.

Det återstår att se.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0