Praktikplats jakt

Idag är dagen fylld av jakt på praktikplats.
Lite kul är det faktiskt. Får se hur det löser sig bara. Till det bättre hoppas vi på.

Har varit och lämnat kärlek på dagis och sen svängde jag förbi Sigtuna kakel & golv, men det visade sig att dom bara har en butik så istället blir jag skickade till RB Golv för att prata med dom där.
Trist bara att dom inte öppnar förrän klockan tio.

Så nu sitter jag här hemma och gör ingenting för tillfället. Borde kanske ge mig ut och måla lite staket och sandlåda men orka.
Kan ta det senare istället.

Ikväll är det PT-gruppen. Ska bli skönt att komma ner och träna av sig lite. Kommer åka ner lite tidigare för att knata på bandet en stund.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0