Skjut mig någon

Blä, jag ger upp. Går och lägger mig i sängen med huvudet under täcket.
Det ger ju fasiken inget att ge sig ut och fråga efter praktik.
Folk tar antingen inte emot praktikanter, dom för många eller så vill dom att man ska ha mega grunden arne att stå på.
Vette tusan hur jag ska få det med tanke på att skolan snart stänger för lov, vi elever har inte lov förövrigt, och dom inte heller har grejer hemma så att man kan lära sig grunderna.

Man blir fasiken tokig på mindre. Det ger mer att slå huvudet i väggen. Visserligen ger det ingen utbildning men en hejdundrande huvudvärk.

Men men, ska jaga vidare och hoppas på det bästa.
Får se hur det kommer gå bara. Det är ju sommartider och semester hit och dit.

Krama

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0