Är det måndag idag?

Jag har varit i skolan idag. Fått information om vad som ska läsas på inför provet på fredag.
Mindre kul med prov men vad ska man göra? Har inte så mycket till val egentligen. Eller jag har väl alltid ett val men om jag vill ha en grund att stå på innan jag ger mig ut i arbetslivet igen så måste jag ta tag i det hela.

Ska även göra provet jag missade förra fredagen på onsdag nästa vecka. Får sätta mig och plugga efter helgen helt enkelt. För nu i helgen finns det inte tid till något. Ska möbleras, träffas folk och ev ta en tur till andra sidan  stan.

Nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar och lyssnar samtidigt på min älskade dotter som "ylar" för att pappa inte har tid att bära henne nu när han lagar mat.

Det har faktiskt varit mycket skönt under den här tiden som Andreas har jobbat övertid. Hon är SÅ mycket lättare att ha och göra med när han inte är hemma.
Vad kan det bero på?

Nu ska jag iaf plocka undan på bordet och sen duka för maten.
Återkommer kanske senare ikväll.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0